مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:202023-02-27اجتماعي

از اقامتگاه بوم گردی و مردم شناسی نَنه گُل اَبرو مازندران چه می دانید؟


مدیراقامتگاه بوم گردی ننه گل ابرو، با اشاره به اینکه منطقه گیلماز (منطقه بین گیلان و مازندران) بوده، گویش محلی، غذاها، نوع پوشش، معماری و کشاورزی ما برگرفته از دو استان است که عموما مورد توجه و استقبال گردشگران قرار می گیرد، - از اقامتگاه بوم گردی و مردم شناسی "نَنه گُل اَبرو" مازندران چه می دانید؟ ایسنا/مازندران مدیراقامتگاه بوم گردی ننه گل ابرو، با اشاره به اینکه منطقه گیلماز (منطقه بین گیلان و مازندران) بوده، گویش محلی، غذاها، نوع پوشش، معماری و کشاورزی ما برگرفته از دو استان است که عموما مورد توجه و استقبال گردشگران قرار می گیرد، گفت: در این اقامتگاه ادوات کشاورزی، دامپروری، خانه داری و باغبانی که از یک قرن گذشته تا به امروز مورد استفاده بوده در معرض نمایش عموم قرار می گیرد در واقع این مکان را تبدیل به موزه مردم شناسی کرده است.

نساء سیدمحمودی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در معرفی این اقامتگاه، گفت: اقامتگاه ننه گل ابرو در روستای کریم آباد و در فاصله حدود 6 کیلومتری غرب چالوس است که در زیربنای 700 مترمربعی با سازه خانه کاه گلی روستایی میزبان گردشگران ایرانی و خارجی است.

سیدمحمودی افزود: در این اقامتگاه همچنین ادوات کشاورزی، دامپروری، خانه داری و باغبانی که از یک قرن گذشته تا به امروز مورد استفاده بوده در معرض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اقامتگاه بوم گردی و مردم شناسی نَنه گُل اَبرو مازندران چه می دانید؟

از اقامتگاه بوم گردی و مردم شناسی نَنه گُل اَبرو مازندران چه می دانید؟