مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:102023-02-27سياسي

معرفی ظرفیت های علمی و مشاهیر خراسان جنوبی از رهگذر یک همایش


در جلسه برنامه ریزی نخستین همایش ملی زبان ها و گویش های مناطق مرزی ایران، بر معرفی ظرفیت های علمی و مشاهیر استان از رهگذر این همایش تأکید شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی در جلسه برنامه ریزی نخستین همایش ملی زبان ها و گویش های مناطق مرزی ایران، بر معرفی ظرفیت های علمی و مشاهیر استان از رهگذر این همایش تأکید شد.

سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، یکشنبه شب 7 اسفند در جلسه برنامه ریزی نخستین همایش ملی زبان ها و گویش های مناطق مرزی ایران اظهار کرد: انتظار ما از تمامی دستگاه ها این است که در این همایش ایفای نقش کرده و با هماهنگی فعالیت ها را به پیش برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به داشته های خراسان جنوبی، افزود: این استان به لحاظ فرهنگی و سوابق بسیار غنی در حوزه های مختلف، ظرفیت های بسیاری دارد که باید به نحو احسن دیده شود.

محمدامین ناصح، دبیر نخستین همایش ملی زبان ها و گویش های مناطق مرزی ایران نیز گفت: نخستین همایش ملی زبان ها و گویش های مناطق مرزی ایران، چهارشنبه دهم اسفند سال جاری به همت دانشگاه بیرجند و با کمک دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور استادان و پژوهشگران گویش شناسی کشور در این همایش، ادامه داد: سفیر ایران در یونسکو از میهمانان ویژه این همایش بوده و همچنین از حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی ظرفیت های علمی و مشاهیر خراسان جنوبی از رهگذر یک همایش

معرفی ظرفیت های علمی و مشاهیر خراسان جنوبی از رهگذر یک همایش