مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:052023-02-27سياسي

لزوم اجرای سریعتر سند تحول آموزش و پرورش


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: لازم است سند تحول آموزش و پرورش که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است در مدارس ما هر چه سریعتر اجرایی شود.

- ایسنا/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: لازم است سند تحول آموزش و پرورش که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است در مدارس ما هر چه سریعتر اجرایی شود.

احمدعلی مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با هشتم اسفند روز تربیت اسلامی اظهار کرد: با همت و ابتکار شهیدان رجایی و باهنر در سال 59، نهاد مقدس و با اهمیت امور تربیتی تشکیل شد که هدف از آن پر بار کردن محتوای آموزشی دانش آموزان و نشر و نهادینه کردن ارزش های دینی در نظام آموزشی و مدارس کشورمان بود.

وی با تبریک این هفته به همه مربیان پرورشی و فعالین عرصه تربیتی، افزود: یکی از اهداف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، تعمیق ارزش های انقلاب اسلامی در نظام آموزش و پرورش است و از آنجاییکه آموزش و پرورش و معلمان پرورشی، نقشی بی نظیر و خطیر در انتقال فرهنگ و ارزش های انقلاب به نسل های آینده دارند و با توجه به توطئه های دشمنان جهت آلوده کردن محتوای آموزشی دانش آموزان برای سست کردن پایه علمی کشور، لازم است مسئولان مرتبط دقت نظر بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای سریعتر سند تحول آموزش و پرورش

لزوم اجرای سریعتر سند تحول آموزش و پرورش