مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 09:052023-02-27سياسي

سیاهکلی: خوشبختی یا بدبختی یک ملت به مجلس آن بستگی دارد


یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید به این نکته توجه داشت که خوشبختی و بدبختی یک ملت به مجلس آن باز می گردد و اگر مجلس بتواند ریل گذاری درستی انجام دهد مشکلات حل شده و دولت قوی نیز از مجلس قوی برخواهد خواست.

- یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید به این نکته توجه داشت که خوشبختی و بدبختی یک ملت به مجلس آن باز می گردد و اگر مجلس بتواند ریل گذاری درستی انجام دهد مشکلات حل شده و دولت قوی نیز از مجلس قوی برخواهد خواست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لطف الله سیاهکلی در اخطاری با استناد به اصل 3 قانون اساسی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پی ریزی اقتصاد صحیح و عادلانه منطبق بر اصول اسلامی جهت ایجاد رفاه و رفع فقر در قانون اساسی آمده است.

مقام معظم رهبری در سال جاری تاکید کرده است برای تورم باید راهکاری پیدا کرده و آن را علاج کنیم.

اکنون مجلس در حال تصویب بودجه سال آینده است و سوال بنده این است که آیا بودجه ای که مجلس شورای اسلامی تصویب می کند خاصیت ضد تورمی دارد؟ وی در ادامه اظهار کرد: آیا برای تورم و جبران کسری بودجه و علاج ناترازی بانک ها در بودجه راهکاری پیش بینی شده است؟ این عضو کمیسیون صنایع مجلس بیان کرد: باید بدانیم که خوشبختی و بدبختی یک ملت به مجلس آن بستگی دارد، اگر مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاهکلی: خوشبختی یا بدبختی یک ملت به مجلس آن بستگی دارد

سیاهکلی: خوشبختی یا بدبختی یک ملت به مجلس آن بستگی دارد