مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 08:452023-02-27فرهنگي

8 اثر از هنرمندان کردستانی به بخش نهایی جشنواره فیلم 100 راه یافت


با اعلام پایان مهلت ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100، در مجموع هشت اثر از هنرمندان کردستانی به این جشنواره راه پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کردستان، امین مرادی از راهیابی 8 اثر در بخش های داستانی، مستند، کودک و نوجوان و پویانمایی به بخش رقابتی و نهایی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای خبر داد.

وی اظهار کرد: این جشنواره در طول دوران برگزاری خود نقش بسیار پررنگی را در شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای هنری در عرصه فیلم را برعهده داشته است.

رییس حوزه هنری کردستان ادامه داد: این جشنواره در کنار معرفی استعدادها در زمینه سوق دادن به سمت سینمای اخلاق مدار و توجه دادن هنرمندان به سوژه های ناب مبتنی بر واقعیت های اجتماعی بسیار موفق بوده است.

وی گفت: با اعلام دبیرخانه جشنواره در مجموع 4 هزار و 622 اثر در سه بخش ملی، بین المللی و مخاطب کودک و نوجوان در دبیرخانه جشنواره ثبت شد.

مرادی ادامه داد: در بخش ملی هیأت انتخاب نیز بهروز نورانی پور از هنرمندان کردستان حضور داشت.

وی با اشاره به حضور موفق هنرمندان کردستانی در دوره های مختلف جشنواره بین المللی فیلم 100 گفت: خوشبختانه در این دوره نیز از بین 23 اثر ارسال شده استان به دبیرخانه جشنواره، در بخش داستانی فیلم آشخور به کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 اثر از هنرمندان کردستانی به بخش نهایی جشنواره فیلم 100 راه یافت

8 اثر از هنرمندان کردستانی به بخش نهایی جشنواره فیلم 100 راه یافت