مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 08:302023-02-27فرهنگي

«شاهنامه» سوژه تولید یک آلبوم شد/ شنیدن «به معنی بسی»


آلبوم «به معنی بسی» به آهنگسازی احسان جوکار و خوانندگی علی انصاری در ژانر موسیقی ردیف دستگاهی ایران طی روزهای اخیر در دسترس شنوندگان و علاقه مندان موسیقی ایرانی قرار گرفت.

- آلبوم به معنی بسی به آهنگسازی احسان جوکار و خوانندگی علی انصاری در ژانر موسیقی ردیف دستگاهی ایران طی روزهای اخیر در دسترس شنوندگان و علاقه مندان موسیقی ایرانی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به معنی بسی عنوان یکی از آلبوم های جدید در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی است که طی روزهای گذشته با اشعاری از شاهنامه فردوسی آهنگسازی احسان جوکار و خوانندگی علی انصاری منتشر شد.

تصنیف داغ ، ساز و آواز پرده اندر ، تصنیف راز و نیاز ، ساز و آواز به گُرم اندرون ، ساز و آواز چادراز ، تصنیف آزرم ، ساز و آواز به معنی بسی ، تصنیف راز قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

حمید رویین تن نوازنده سه تار، امرالله نصراللهی نوازنده نی، کریم صفری نوازنده ویولن، عباس عباداللهی نوازنده تار، بم تار، دف، فرید زارع نوازنده تمبک و دف، حسن جباری نوازنده کمانچه، علی انصاری آواز، ماهتاب سپاهی همخوان، احسان جوکار آهنگساز و نوازنده سنتور گروه نوازندگان این آلبوم را تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شاهنامه» سوژه تولید یک آلبوم شد/ شنیدن «به معنی بسی»

«شاهنامه» سوژه تولید یک آلبوم شد/ شنیدن «به معنی بسی»