مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 08:252023-02-27سياسي

رشد فرهنگ کتابخوانی به کاهش آسیب های فرهنگی کمک می کند


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: رشد فرهنگ کتابخوانی به کاهش آسیب های فرهنگی کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شعبانی شامگاه یکشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه که در سالن شهید قلیوند تشکیل شد با اشاره به اهمیت سند ملی کتابخانه ها، اظهار کرد: اجرای صحیح سند آمایش سرزمینی کتابخانه ها به جانمایی درست فضاهای مطالعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی و در نتیجه رشد فرهنگی استان منتج خواهد شد.

وی افزود: ضرورت کتابخوانی یک شعار نیست و ایجاد فضای مطالعه باعث رشد فرهنگی جامعه است و باید به اصل وجود کتابخانه ها و کتاب به عنوان یک حوزه حیاتی و نجات بخش جامعه نگاه شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه آسیب های فرهنگی در صورت غفلت به مسائل امنیتی تبدیل می شود ، ادامه داد: بچه های امروز نه منظم اند و نه اطاعت پذیر و البته کتابخوان هم نیستند، با وضعیت کنونی کسی کتابخوان نخواهد شد و باید توجه داشت که هرگاه اوضاع فرهنگی ما بهم بریزد اوضاع امنیتی ما نیز متأثر از آن می شود.

شعبانی تصریح کرد: اگر سند آمایش سرزمینی کتابخانه ها به طور صحیح اجرایی شود نجات بخش خواهد بود و موضوع آمایش سرزمینی کتابخانه ها اگر درست اجرا شود آورده مفیدی خواهد داشت و مراکز فرهنگی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد فرهنگ کتابخوانی به کاهش آسیب های فرهنگی کمک می کند

رشد فرهنگ کتابخوانی به کاهش آسیب های فرهنگی کمک می کند