مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 08:252023-02-27اقتصادي

گردشگری زمستانی که در چهارمحال و بختیاری مغفول مانده است


معاون گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت های گردشگری زمستانی در استان گفت: این استان به دلیل برخورداری از سهم قابل توجه ارتفاعات یکی از نقاط برف گیر ایران به شمار می آید بنابراین ظرفیت بالایی .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت های گردشگری زمستانی در استان گفت: این استان به دلیل برخورداری از سهم قابل توجه ارتفاعات یکی از نقاط برف گیر ایران به شمار می آید بنابراین ظرفیت بالایی جهت رونق گردشگری زمستانی دارد.

مرتضی محمدیان در گفت وگو با ایسنا درخصوص گردشگری زمستانی و اهمیت آن، اظهار کرد: گردشگری زمستانی، یکی از مهم ترین جنبه های گردشگری با رویکرد اقلیمی است که در فصل سرد و عمدتا در مناطق شمالی زمین جایگزین فعالیت های تابستانی می شود.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری افزود: کشورهای حوزه اسکاندیناوی و کانادا از مهم ترین مناطق جهان با گردشگری زمستانی هستند که با تنوع گسترده ای از فعالیت های متکی به برف نظیر انواع اسکی، سورتمه سواری، زندگی در کومه های قطبی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری زمستانی که در چهارمحال و بختیاری مغفول مانده است

گردشگری زمستانی که در چهارمحال و بختیاری مغفول مانده است