مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 08:052023-02-27اقتصادي

آغاز طرح نظارتی ویژه روزهای پایانی سال در سیستان و بلوچستان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح نظارتی ویژه روزهای پایانی سال، نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان از اول اسفند در این استان آغاز شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح نظارتی ویژه روزهای پایانی سال، نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان از اول اسفند در این استان آغاز شد.

ایرج حسن پور روز دوشنبه در شورای تنظیم بازار استان با اشاره به افزایش تقاضای عمومی برای خرید کالا همچنین خدمات مرتبط در روزهای پایانی سال، بیان کرد: در طرح ویژه نظارتی ایام پایانی سال، به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، جلوگیری از کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات، نظارت بر کالاهای پرمصرف و خدمات اولویت دار تشدید می شود و مورد رصد و بازرسی بیشتر بازرسان قرار می گیرد.

وی به برگزاری گشت های مشترک بازرسی اشاره کرد و افزود: در مدت اجرای طرح از ظرفیت سایر دستگاه های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف برای بازرسی و رصد دقیق تر کالا و خدمات مورد هدف استفاده خواهد شد که همراهی این دستگاه ها به اجرای هرچه بهتر این طرح کمک خواهد کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش مبالغ جریمه تخلفات قانون نظام صنفی از جمله ارائه نکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارتی ویژه روزهای پایانی سال در سیستان و بلوچستان

آغاز طرح نظارتی ویژه روزهای پایانی سال در سیستان و بلوچستان