مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 08:002023-02-27سياسي

75 درصد مردم در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند


وزیر بهداشت با عنوان این مطلب که 75 درصد مردم در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند، از آمادگی اهدای واکسن کووید 19 به کشور زیمبابوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمه گیر شد، تحریم ها را ادامه دادند؛ اما ما در جمهوری اسلامی به رغم اعمال این محدودیت ها، با تکیه بر علم و فناوری و به فعلیت در آوردن توانمندی ها و ظرفیت هایمان، بر مشکلات فائق آمدیم.

وزیر بهداشت در خصوص پیشرفت هایی که در حوزه سلامت حاصل شده است، گفت: زیمبابوه کشور دوست و مورد اعتماد ایران است و علاقه مندیم که همکاری هایمان را با کشورهای دوست استمرار بخشیده و تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه ایران و زیمبابوه ظرفیت های قابل توجهی برای همکاری های متقابل دارند، ادامه داد: باید بتوانیم روابط دوستانه را در عمل به اثبات برسانیم و در آینده ای نزدیک شاهد تعمیق روابط و گسترش همکاری بین دو کشور باشیم.

عین اللهی عنوان کرد: ایران در بخش آموزش علوم پزشکی، بهداشت، درمان، پژوهش و فناوری و تولید واکسن و مقابله با بیماری های واگیر و غیرواگیر پیشرفت های زیادی داشته است.

وی، ادغام آموزش علوم پزشکی در نظام سلامت را از دستاوردهای عرصه سلامت جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: در حال حاضر 67 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در کشور فعالیت دارند، همچنین، 96 واحد مجری در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و تقریبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد مردم در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند

75 درصد مردم در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند