مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 07:552023-02-27ورزشي

فدراسیونی که نه رییس دارد و نه سرپرست!


جواد رمضی با پایان دوره چهارساله اش در فدراسیون کارگری، این فدراسیون را ترک کرده و این فدراسیون بدون رییس و سرپرست در بلاتکلیفی بسر می برد.

- جواد رمضی با پایان دوره چهارساله اش در فدراسیون کارگری، این فدراسیون را ترک کرده و این فدراسیون بدون رییس و سرپرست در بلاتکلیفی بسر می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتخابات فدراسیون آماتور ورزش کارگری در حالی که از سوی هیات رییسه فدراسیون 3 اسفند تعیین شده بود، اما عدم اعلام رسمی فهرست کاندیداهای نهایی از سوی وزارت ورزش و دعوت نکردن برای حضور اعضای مجمع و کاندیداها برای شرکت در انتخابات سبب شد تا در زمان تعیین شده انتخابات برگزار نشود.

برگزاری مجمع فدراسیون ورزش کارگری در حالی به تعویق افتاد که دوره 4 ساله ریاست جواد رمضی 4 اسفند به پایان رسید و او با اتمام دوره قانونی اش فدراسیون را ترک کرده، به طوری که در حال حاضر فدراسیون نه رییس دارد و نه سرپرست و در بلاتکلیفی بسر می برد.

این بلاتکلیفی در شرایطی گریبانگیر فدراسیون ورزش کارگری است که سال آینده این فدراسیون دو رویداد مهم مسابقات جهانی ورزش کارگری و جهانی شرکت ها را پیش رو دارد و مشخص نیست که چه زمانی وزارت ورزش و جوانان برای این فدراسیون سرپرست تعیین خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیونی که نه رییس دارد و نه سرپرست!

فدراسیونی که نه رییس دارد و نه سرپرست!