مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 07:402023-02-27پزشكي

رویکرد ما تقویت مراکز مشاوره و کاستن از مشکلات دانشجویان است


معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: رویکرد سازمان امور دانشجویان، تقویت مراکز مشاوره و بهداشت و درمان دانشگاه ها و کاستن از مشکلات دانشجویان است.

- معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: رویکرد سازمان امور دانشجویان، تقویت مراکز مشاوره و بهداشت و درمان دانشگاه ها و کاستن از مشکلات دانشجویان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاشم داداش پور در آیین کلنگ زنی احداث ساختمان مرکز مشاوره و بهداشت و درمان دانشگاه بوعلی سینای همدان با بیان اینکه رویکرد سازمان امور دانشجویان، تقویت مراکز مشاوره و بهداشت و درمان دانشگاه ها و کاستن از مشکلات دانشجویان است، اظهار داشت: انتقال از مدرسه به دانشگاه و به تعبیری عبور از تحصیل اجباری به تحصیل غیراجباری گاهی اوقات دانشجویان را با مشکلات عدیده ای مواجه می سازد و خودمختاری، زندگی مستقل و هویت فردی از علائم این انتقال و گذر می باشد که چنانچه راهنمایی و مشاوره مناسبی صورت نگیرد، ممکن است مشکلات غیرقابل جبرانی را رقم بزند.

وی بازدید از مراکز مشاوره دانشگاه های کشور را جز اولویت های خود در جریان بازدید از دانشگاه های کشور برشمرد و خاطرنشان ساخت: بخش قابل توجهی از حمایت های مادی و معنوی سازمان را به مراکز مشاوره اختصاص داده ایم وامیدواریم با فراهم آمدن زمینه جذب نیروی انسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد ما تقویت مراکز مشاوره و کاستن از مشکلات دانشجویان است

رویکرد ما تقویت مراکز مشاوره و کاستن از مشکلات دانشجویان است