مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 02:252023-02-26اقتصادي

آخرین خبرها از فولاد ازنا/ احتمال خلع ید سرمایه گذار


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به آخرین خبرها از صنعت نیمه تمام فولاد ازنا، از احتمال خلع ید سرمایه گذار این طرح به دلیل عمل نکردن به تعهداتش خبر داد.

- بهمن جعفری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت فولاد ازنا، اظهار داشت: این طرح از سال 85 آغاز شده و فاز اول آن تولید انواع ورق های فولادی با ظرفیت 1.

2 میلیون تن است.

فولاد ازنا درگیر مشکلات حقوقی وی با بیان اینکه در حال حاضر این مجموعه دچار مسائل حقوقی است، عنوان کرد: وزیر صمت و همچنین استاندار لرستان پیگیر رفع مسائل و مشکلات این مجموعه هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با تاکید بر اینکه این مجموعه دارای مصوبه سفر دولت به استان نیز است، افزود: به سرمایه گذار این مجموعه مهلتی داده شده تا به تعهدات خود عمل و نسبت به راه اندازی و تأمین منابع مالی آن اقدام کند.

جعفری، ادامه داد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز درخواست و موارد مدنظر این مجموعه اخذ و به ستاد تسهیل ملی منعکس شد.

وی با تاکید بر اینکه در ستاد تسهیل ملی نیز یک سری موارد را به سرمایه گذار پروژه از جمله اینکه نسبت به تأمین منابع مالی اقدام کند، منعکس شد، افزود: بخش اعظمی از ارز مورد نیاز این پروژه در سال 85 توسط بانک صنعت و معدن تأمین و به این مجموعه تزریق شده، الان فاز اول این مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از فولاد ازنا/ احتمال خلع ید سرمایه گذار

آخرین خبرها از فولاد ازنا/ احتمال خلع ید سرمایه گذار