مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 00:152023-02-26سياسي

جهادگران به یاد اسماعیل احمدی در سیستان و بلوچستان مدرسه می سازند+عکس و فیلم


مسئول گروه جهادی راهیان شهادت گفت: اردوی جهادی نوروز 1402 ما به یاد جهادگر آسمانی اسماعیل احمدی در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان برپا می شود و بنا داریم امسال مدرسه 4 کلاسه ای احداث کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، گروه جهادی راهیان شهادت به یاد جهادگر آسمانی اسماعیل احمدی، اردوی جهادی خود را به مقصد استان سیستان و بلوچستان شهرستان دلگان برگزار می کند.

برپایی اردوی جهادی 10 روزه به یاد اسماعیل احمدی مصطفی عظیمی، مسئول گروه جهادی راهیان شهادت در گفت وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: گروه جهادی راهیان شهادت در نوروز امسال همچون سال های گذشته اردوی جهادی در شهرستان دلگان برگزار می کند که از علاقه مندان به شرکت در اردوی جهادی نوروز 1402 در تخصص های عمرانی شامل کاشی کاری، آرماتور بندی، بنایی، تاسیسات، فرهنگی، پزشکی، تبلیغی، آموزشی و رسانه  ثبت نام به عمل می آورد.

وی با اشاره به اینکه این اردو از 22 اسفند 1401 لغایت 3 فروردین 1402 برگزار می شود، گفت: علاقه مندان برای ثبت نام می توانند با شماره های: برادران 09124236435و  خواهران 09366550515 تماس بگیرند.

مدرسه چهار کلاسه ای افتتاح خواهد شد عظیمی با بیان اینکه برای زنده نگه داشتن رسم جهادی جهادگر آسمانی اسماعیل احمدی این دوره جهادی را به نام آن بزرگوار برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران به یاد اسماعیل احمدی در سیستان و بلوچستان مدرسه می سازند+عکس و فیلم

جهادگران به یاد اسماعیل احمدی در سیستان و بلوچستان مدرسه می سازند+عکس و فیلم