مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 23:402023-02-26ورزشي

رقابت های ملی ساخت ماهواره کوچک مقیاس در ایوانکی برگزار شد


دبیر اجرایی مسابقات ماهواره های کوچک مقیاس از برگزاری این مسابقات در ایوانکی خبر داد و گفت: 10 تیم در مرحله نهایی این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

- محمود تلافی نوغانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه رقابت های ملی ساخت ماهواره کوچک مقیاس در ایوانکی برگزار شد، تاکید کرد: در ابتدای این رقابت ها 83 تیم حضور داشتند و ماهواره های کوچک مقیاس را برای حضور در رقابت ها ارائه کردند که پس از داوری های صورت گرفته در نهایت ده تیم به دور نهایی راه یافت.

وی با بیان اینکه این تیم ها در مرحله نهایی امروز در ایوان کی با هم رقابت کردند، ابراز کرد: این مسابقات ضوابطی دارد که در آن تیم های شرکت کننده باید ماهواره های ابعاد کوچک به اندازه 15 سانتی متر را بسازند که بتواند در هوا اطلاعات گردآوری و مخابره کند.

دبیر اجرایی مسابقات ماهواره های کوچک مقیاس با بیان اینکه مقیاس این ماهواره ها باید اندازه یک نوشابه قوطی باشد، بیان کرد: این ماهواره ها از ارتفاع 300 متری زمین رها شده و باید بتوانند تمام اطلاعات محیطی را مخابره کنند.

تلافی با بیان اینکه اطلاعات و داده ها توسط تیم تحلیل و داوری مورد ارزیابی قرار می گیرد و سپس تیم های برتر معرفی می شوند، ابراز کرد: این ماهواره ها باید بتوانند علاوه بر عکاسی، اطلاعات را به زمین مخابره کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های ملی ساخت ماهواره کوچک مقیاس در ایوانکی برگزار شد

رقابت های ملی ساخت ماهواره کوچک مقیاس در ایوانکی برگزار شد