مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 23:352023-02-26سياسي

انتقاد فرماندار کهگیلویه از برخی بی اخلاقی ها در فضای مجازی


فرماندار شهرستان کهگیلویه با انتقاد از برخی افراد مغرض که برای جلب توجه در فضای مجازی اقدام به نشر اطلاعات بی پایه و اساس در شبکه های مجازی می کنند، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه با انتقاد از برخی افراد مغرض که برای جلب توجه در فضای مجازی اقدام به نشر اطلاعات بی پایه و اساس در شبکه های مجازی می کنند، گفت: فضای مجازی اغلب جولانگاه کسانی است که اطلاعات ضعیفی دارند و حتی نمیدانند نشر اکاذیب جرم است  سید عبدالعزیز موسوی در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه با بیان این که عده ای در تریبون ها یا در فضای مجازی به دنبال تشویش اذهان عمومی که چرا پادوک از کهگیلویه جدا کردند، افزود: شما جایگاهت چیست که هشدار می دهی، همان کسی که در فضای مجازی قلم می زند خود او اول خائن است.

وی اظهارکرد: اگر چند سال قبل در این موضوع خیانتی انجام شده، آن کسی که قبلا لکنت زبان گرفته بود و الان زبان باز کرده، خود او از کسانی است که در این مسئله خیانت کرده و شریک است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان این که تقسیمات کشوری آسان نیست و فرایند سختی دارد گفت: در سال 98 مسئولان وقت آمدند و این کار در آن زمان انجام شده است، مگر می شود بخشی از شهرستان جدا شود و فرماندار آن شهرستان، استاندار، نماینده، معاون سیاسی اطلاع نداشته باشند؟ آیا هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فرماندار کهگیلویه از برخی بی اخلاقی ها در فضای مجازی

انتقاد فرماندار کهگیلویه از برخی بی اخلاقی ها در فضای مجازی