مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 23:352023-02-26سياسي

طرح 113 پرونده شکایت از وکلای کردستانی/مجوز وکالت 2 نفر باطل شد


رییس هیئت مدیره کانون وکلای کردستان گفت: تاکنون 113 پرونده شکایت از وکلای استان در مراجع قضایی مطرح شده که پرونده 2 وکیل خاطی به حالت تعلیق در آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد نامداری شامگاه یکشنبه در نشست خبری هیئت مدیره کانون وکلای استان کردستان که به مناسبت سالروز استقلال کانون وکلا برگزار شد، اظهار کرد: کانون وکلا به عنوان قدیمی ترین صنف همواره در کنار مردم و اقشار مختلف جامعه بوده است و مردم نیز با این کانون ارتباط تنگاتنگ دارند.

وی با اشاره به سالروز استقلال وکلا در هفتم اسفند ماه 1331 بیان کرد: استقلال یک وکیل مستقل به این معناست که وکیل با اعتماد به نفس و بدون هیچ واهمه ای از حق مردم و موکل دفاع کند.

نامداری در ادامه به پرونده های معاضدتی و تسخیری اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 388 فقره وکالت تسخیری و 188 وکالت معاضدتی توسط وکلای استان صورت گرفته است.

رییس هیئت مدیره کانون وکلای استان کردستان عنوان کرد: بر اساس تفاهمنامه های منعقده با کمیته امداد و اداره بهزیستی تاکنون 28 مورد به مدد جویان کمیته امداد و 30 مورد به مددجویان بهزیستی وکالت رایگان انجام شده است.

نامداری تصریح کرد: تعداد وکلای پایه یک استان 474 نفر است که هر عضو در سال می تواند 3 پرونده معاضدتی و یک پرونده تسخیری انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح 113 پرونده شکایت از وکلای کردستانی/مجوز وکالت 2 نفر باطل شد

طرح 113 پرونده شکایت از وکلای کردستانی/مجوز وکالت 2 نفر باطل شد