مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 23:102023-02-26سياسي

خطای راهبردی دشمنان نابودی قطعی آنها را رقم خواهد زد


فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: خطای راهبردی دشمنان در تصمیم گیری هایشان در زمینه نگاه غلط به جمهوری اسلامی ایران نابودی کامل آنها را رقم خواهد زد و پشیمانی جبران ناپذیری را برای آنها به ارمغان خواهد داشت.

- ایسنا/همدان فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: خطای راهبردی دشمنان در تصمیم گیری هایشان در زمینه نگاه غلط به جمهوری اسلامی ایران نابودی کامل آنها را رقم خواهد زد و پشیمانی جبران ناپذیری را برای آنها به ارمغان خواهد داشت.

سردار علی والی راستی در جمع بسیجیان گردان های امام حسین(ع) استان همدان، اظهار کرد: امروز در موضوع آمادگی دفاعی و قدرت نظامی یکی از برترین کشورهای دنیا و دست برتر منطقه هستیم.

وی افزود: هر چند دشمنان زبون و پوشالی ایران در تمام اطراف کشور ما پایگاه های نظامی دارند اما باید بدانند و با خود هر روز یادآور شوند که پایگاه های پر تعداد نظامی آنها که همچون خانه های عنکبوت هستند، تحمل اراده مصمم ملت ایران در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را نداشته و حتی فکر تعرض به خاک این سرزمین هم به مخیله آنها خطور نکند چراکه یقین دارند شلیک حتی یک تیر از جانب آنها یعنی از بین رفتن تمام حیثیت نظامیشان در جمع دوستانشان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطای راهبردی دشمنان نابودی قطعی آنها را رقم خواهد زد

خطای راهبردی دشمنان نابودی قطعی آنها را رقم خواهد زد