مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 21:302023-02-26اقتصادي

500 زن سرپرست خانواده البرزی آموزش مهارت محور می بینند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که با جهاد دانشگاهی منعقد شد 500 زن سرپرست خانواده در استان از آموزش های مهارت محور بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر یکشنبه تفاهم نامه همکاری اداره کل تعاون و جهاد دانشگاهی البرز برای آموزش های مهارت محور بانوان سرپرست خانواده به امضای طرفین رسید.

عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ابتدای این نشست در اداره کل تعاون برگزار شد، گفت: مقرر است إن شاء الله با همکاری جهاد دانشگاهی البرز تعداد 500 تن از بانوان بی سرپرست استان از آموزش های مهارت محور به میزان حدود 24 هزار نفرساعت بهره مند شوند.

وی با اشاره به مخاطبان این آموزش ها افزود: در انتخاب واجدین شرایط برای شرکت در دوره های آموزشی بانوان بی سرپرست استان البرز باید تلاش کنیم که افرادی که شاخصه های لازم را دارند، حضور پیدا کنند.

دارایی ادامه داد: با توجه به برنامه قرارگاه اجتماعی برای تحول در 66 محله محروم استان، می توانیم در برنامه ریزی خود از این ظرفیت برای ارائه خدمات آموزشی بهره بگیریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز همچنین اذعان کرد: با توجه به هدف گذاری صورت گرفته مبنی بر توانمندسازی بانوان بی سرپرست استان، این دوره ها می توانند در بسترسازی اشتغال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 زن سرپرست خانواده البرزی آموزش مهارت محور می بینند

500 زن سرپرست خانواده البرزی آموزش مهارت محور می بینند