مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 21:202023-02-26اجتماعي

خدمت رسانی بهتر نیازمندان با ثبت اطلاعات در سامانه سخا


خیریه ها، مردم و نهادهای دولتی با ثبت اطلاعات در سامانه سخا می توانند به تسهیل رصد خانواده های نیازمند و بهبود وضعیت خدمت رسانی آن ها کمک کنند.

- ایسنا/گلستان رییس مرکز پایش فقر کشور گفت: خیریه ها، مردم و نهادهای دولتی با ثبت اطلاعات در سامانه سخا می توانند به تسهیل رصد خانواده های نیازمند و بهبود وضعیت خدمت رسانی آن ها کمک کنند.

ابراهیم باغبانی شامگاه یکشنبه هفتم اسفندماه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سخا نام سامانه ای ملی است که با جمع آوری اطلاعات افراد نیازمند و موسسات خیریه با هدف ساماندهی خدمت رسانی به نیازمندان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه سامانه سخا بر اساس شاخصه های دقیق اقتصادی و بر اساس بانک های اطلاعاتی کشور و تاییدیه ای به صورت مردمی طراحی شده است، گفت: این سامانه نیازمندان را شناسایی، نیاز آن را مشخص و اولویت بندی می کند.

رییس مرکز پایش فقر کشور با تاکید بر اینکه خیریه ها، موسسات و مجموعه های خدمت رسان، مردم و نهادهای دولتی با ثبت اطلاعات در این سامانه می توانند به تسهیل رصد خانواده های نیازمند و دسته بندی دقیق نیازهای آن ها و در نتیجه بهبود وضعیت خدمت رسانی کمک کنند، ادامه داد: در این سامانه شناسایی فعال نیازمندان صورت می گیرد به این معنا که افراد دهک های پایین جامعه که تحت پوشش هیچ ارگان و نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی بهتر نیازمندان با ثبت اطلاعات در سامانه سخا

خدمت رسانی بهتر نیازمندان با ثبت اطلاعات در سامانه سخا