مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 21:102023-02-26سياسي

کاهش سن آغاز مهارت آموزی به مددجویان کمیته امداد


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اهمیت کارآموزی به مددجویان، گفت: با هدف ارتقا توانمندسازی مددجویان، سن شروع مهارت آموزی به جامعه هدف را کاهش داده ایم.

- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اهمیت کارآموزی به مددجویان، گفت: با هدف ارتقا توانمندسازی مددجویان، سن شروع مهارت آموزی به جامعه هدف را کاهش داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی فیروزآبادی در آیین تجلیل از مددجویان پذیرفته شده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، با تاکید بر لزوم توانمندسازی فرزندان خانواده های تحت حمایت کمیته امداد، گفت: در حوزه توانمندسازی باید یک برنامه ویژه را دنبال کنیم تا بتوانیم بر اساس آن استعدادها و نخبگان خانواده امداد را شناسایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری معاونت امور فرهنگی می توانیم با شناسایی و پرورش استعدادهای حاضر در خانواده های تحت حمایت کمیته امداد، افراد تاثیرگذار زیادی را در آینده به جامعه معرفی کنیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تاکید کرد: تلاش مسئولان کمیته امداد معطوف به این است تا سن مهارت آموزی را کاهش دهیم.

در همین رابطه امروز افراد تحت حمایت کمیته امداد از سنین نوجوانی وارد چرخه مهارت آموزی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سن آغاز مهارت آموزی به مددجویان کمیته امداد

کاهش سن آغاز مهارت آموزی به مددجویان کمیته امداد