مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 20:552023-02-26پزشكي

صعود 229 پله ای علوم پزشکی اهواز در رتبه بندی وبومتریک جهان


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ارتقای رتبه جهانی این دانشگاه در نظام رتبه بندی وبومتریک خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ارتقای رتبه جهانی این دانشگاه در نظام رتبه بندی وبومتریک خبر داد.

دکتر مهرنوش ذاکرکیش با اشاره به اینکه تازه ترین نتایج نظام رتبه بندی وبومتریک اخیرا اعلام شده است، گفت: رتبه جهانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به 1548 رسیده و در مقایسه با آخرین رتبه که 1777 بود، شاهد صعود 229 پله ای بودیم.

همچنین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در میان دانشگاه های علوم پزشکی کشور با یک پله ارتقا، جایگاه نهم را به خود اختصاص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: این نظام رتبه بندی هر شش ماه یکبار (تیرماه و دی ماه)، موسسات آموزشی و پژوهشی جهان را بر مبنای میزان حضور آنها در محیط وب بر اساس سه شاخص عمده Impact (قابلیت دید)، با وزن 50 درصد، Openness (میزان دسترسی آزاد اطلاعات)، با وزن 10 درصد، Excellence (تعداد مقالات ایندکس شده دانشگاه و تعداد ارجاعات به مقالات در گوگل اسکالر) با وزن 40 درصد، بررسی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود 229 پله ای علوم پزشکی اهواز در رتبه بندی وبومتریک جهان

صعود 229 پله ای علوم پزشکی اهواز در رتبه بندی وبومتریک جهان