مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 19:302023-02-26سياسي

پیشرفت، ثبات و عزت عراق را پیشرفت و ثبات خودمان می دانیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار ثابت محمد سعید رضا العباسی، وزیر دفاع عراق با وی، - فرمانده کل ارتش در دیدار وزیر دفاع عراق گفت: پیشرفت، ثبات و عزت عراق را پیشرفت و ثبات خودمان می دانیم و هر کاری هم در راستای توسعه، پیشرفت و امنیت عراق از دستمان بربیاید انجام خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار ثابت محمد سعید رضا العباسی، وزیر دفاع عراق با وی، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تاکید بر نزدیکی دو ملت ایران و عراق، گفت: ملت ایران اسلامی نسبت به مردم عراق علاقه قلبی خاصی دارند که یکی از دلایل این علاقه و قرابت، وجود عتبات عالیات در کشور عراق است که با راهپیمایی اربعین این احساس درخشان تر و بیش از پیش شده است.

وی با بیان اینکه ما همواره از درگاه خداوند بزرگ برای ملت بزرگ عراق، آرزوی عزت روزافزون، پیشرفت، ثبات و امنیت داریم، افزود: ما دلمان می خواهد عراق همواره سربلند و سرافراز باشد.

پیشرفت، ثبات و عزت عراق را پیشرفت و ثبات خودمان می دانیم و هر کاری هم در راستای توسعه، پیشرفت و امنیت عراق از دستمان بربیاید انجام خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت، ثبات و عزت عراق را پیشرفت و ثبات خودمان می دانیم

پیشرفت، ثبات و عزت عراق را پیشرفت و ثبات خودمان می دانیم