مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 19:302023-02-26سياسي

پوشش زنده «رصتا» با تکنیک واقعیت مجازی/ از سراسر ایران ببینید


یکی از شرکت کنندگان «رصتا» با برخورداری از فناوری که تا کنون به صورت انحصاری در اختیار چهار کشور بوده است، نسبت به پخش زنده رویدادها و بخش های مختلف این نمایشگاه اقدام می کند.

- یکی از شرکت کنندگان رصتا با برخورداری از فناوری که تا کنون به صورت انحصاری در اختیار چهار کشور بوده است، نسبت به پخش زنده رویدادها و بخش های مختلف این نمایشگاه اقدام می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری نمایشگاه رصتا، مهدی حاج محمود عطار از اعضای تیم تولید مجموعه انیمیشن های دیرین دیرین و رییس هیئت مدیره فناوران نیک اندیشان گفت: شرکت ما با برخورداری از فناوری که تا کنون به صورت انحصاری در اختیار چهار کشور کره، ژاپن، چین و آمریکا بوده است، نسبت به پخش زنده رویدادها و بخشهای مختلف نمایشگاه رصتا در قالب واقعیت مجازی اقدام خواهد کرد.

وی گفت: علاقه مندان با نصب برنامه کاربردی دوبینو و تهیه تجهیزات لازم می توانند نمایشگاه رصتا را به صورت واقعیت مجازی تجربه کنند و از حضور مجازی در این نمایشگاه لذت ببرند.

عطار افزود: چند IPTV در ایران فعالیت می کنند که مجوز پخش زنده دارند و ما با یکی از ایشان تفاهمنامه همکاری داریم تا بتوانیم به شکل قانونی پخش زنده داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش زنده «رصتا» با تکنیک واقعیت مجازی/ از سراسر ایران ببینید

پوشش زنده «رصتا» با تکنیک واقعیت مجازی/ از سراسر ایران ببینید