مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 19:152023-02-26سياسي

امنیت وارداتی نیست


ثابت محمد سعید رضا العباسی، وزیر دفاع عراق با حضور در ستاد ارتش، با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار ثابت محمد سعید رضا العباسی، وزیر دفاع عراق با وی، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تاکید بر نزدیکی دو ملت ایران و عراق، گفت: ملت ایران اسلامی نسبت به مردم عراق علاقه قلبی خاصی دارند که یکی از دلایل این علاقه و قرابت، وجود عتبات‍ عالیات در کشور عراق است که با راهپیمایی اربعین این احساس درخشان‍تر و بیش از پیش شده است.

وی با بیان اینکه ما همواره از درگاه خداوند بزرگ برای ملت بزرگ عراق، آرزوی عزت روزافزون، پیشرفت، ثبات و امنیت داریم، افزود: ما دلمان می خواهد عراق همواره سربلند و سرافراز باشد.

پیشرفت، ثبات و عزت عراق را پیشرفت و ثبات خودمان می دانیم و هر کاری هم در راستای توسعه، پیشرفت و امیت عراق از دستمان بربیاید انجام خواهیم داد.

امیر سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه امنیت وارداتی نیست، خاطرنشان کرد: کشورهای غربی با هدف ایجاد امنیت وارد کشورها می‍شوند، ولی هدفی جز چپاول ثروت آنها ندارند و کاری نیز برای ایجاد امنیت انجام نمی‍دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت وارداتی نیست

امنیت وارداتی نیست