مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 18:452023-02-26فرهنگي

آثار بیش از 1200 هنرمند خراسان رضوی در جشنواره تجسمی فجر ثبت شد


مسئول گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: آثار یکهزار و 270 نفر از هنرمندان تجسمی این استان در پانزدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی فجر به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، جواد روشندل اظهار کرد: از ابتدای دهه فجر تاکنون هزار و 750 اثر از هنرمندان خراسان رضوی در 10 رشته هنری به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر ارسال شده است.

وی بیان کرد: این آثار به صورت 25 نمایشگاه در نگارخانه ها، فضای دانشگاه یا مجتمع های فرهنگی - هنری 16 شهرستان خراسان رضوی به نمایش درآمده است که هنوز برپایی این نمایشگاه تا چند روز آینده ادامه دارد.

مسئول گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در 2 بخش ملی و استانی برگزار شده است که هنرمندان استان آثار خود را به دبیرخانه بخش ملی ارسال کردند و نتایج آن اعلام خواهد شد، بخش استانی این جشنواره در خراسان رضوی به موضوع قهرمانان و حماسه سازان اختصاص داشت که 91 اثر از کل آثار در این بخش در نگارخانه ها و نمایشگاه های شهرهای مختلف استان نمایش داده شده است.

روشندل اضافه کرد: آثاری که در بخش رقابتی با موضوع قهرمانان و حماسه سازان تولید شده است بیشتر در خصوص نقاشی و گرافیکی بوده که پس از داوری آن توسط داوران، بهترین آثار اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار بیش از 1200 هنرمند خراسان رضوی در جشنواره تجسمی فجر ثبت شد

آثار بیش از 1200 هنرمند خراسان رضوی در جشنواره تجسمی فجر ثبت شد