مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 18:252023-02-26حوادث

مادر و پسر اولین مصدومین انفجار مواد محترقه در اراک


انفجار مواد محترقه در راهروی یک منزل مسکونی در یکی از روستاهای اراک باعث مصدومیت مادر و پسر نوجوانش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و عید نوروز همواره با حوادث مختلفی روبرو می شود که یکی از این حوادث انفجار مواد محترقه دست ساز است که توسط جوانان ساخته می شود.

ماجراجویی جوانان و بی احتیاطی آنها در این ایام همیشه باعث ایجاد حوادث گوناگون و خطرناک از جمله سوختگی های شدید بدن، نابینایی، قطع عضو بدن و یا حتی فوت شده است؛ البته در این بین آسیب های مالی وارده و خرابی منزل های مسکونی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

شب گذشته نیز انفجاری در یک واحد مسکونی در روستای مرزیجران اراک رخ می دهد که با اعلام همسایگان به سامانه 125 ماموران آتش نشانی ایستگاه شماره 4 واقع در میدان فراهان به محل حادثه اعزام می شوند.

با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد به دلیل موج انفجار مواد محترقه قسمتی از پاگرد ساختمان تخریب و پنچره و درب از جا کنده شده است.

همسایگان این ساختمان نیز گفته اند: پسر نوجوان پانزده ساله این خانواده در راهروی منزل مشغول ساخت مواد محترقه بود که به یکباره دچار انفجار شده و در پی آن نوجوان و مادرش دچار سوختگی و مصدومیت شده بودند که توسط پدر خانواده برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر و پسر اولین مصدومین انفجار مواد محترقه در اراک

مادر و پسر اولین مصدومین انفجار مواد محترقه در اراک