مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 18:102023-02-26اجتماعي

پوشش نامناسب موبایل در محورهای مواصلاتی کردستان همچنان پابرجاست


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: متأسفانه هنوز برخی از محورهای مواصلاتی استان با پوشش نامناسب آنتن دهی موبایل مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد حسنی روز یکشنبه در جلسه راهبردی تصادفات استان کردستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سامانه سوانح و تصادفات بر اساس لکه های انتخاب شده در استان راه اندازی و تثبیت شده است.

وی افزود: تصادفات رخ به رخ، واژگونی و واژگونی کامیون های حاوی مواد خطرناک بیشتر در محور کریدور شمال به جنوب و محور همدان به مریوان واقع شده است که امیدواریم متولیان ساخت راه به این مهم ورود کرده و اقدامات لازم را اجرایی کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان بیان کرد: جاده ها باید با مشخصات فنی به راهداری تحویل و ایمینی تردد بر کاهش تصادفات انجام شود.

حسنی گفت: بر اساس اقدامات سال 1401 و طبق آمار 10 ماهه خوشبختانه کاهش تصادفات وجود داشته که امیدواریم در روزهای پایانی سال وارد بحث افزایشی نشویم.

وی عنوان کرد: در وزارت راه، ستاد سفر تشکیل شده و از 24 اسفند تا 15 فروردین طرح سفر نوروزی اجرا می شود و کلیه دستگاه های خدمات رسان باید در این مدت در خدمت ستاد سفرهای نوروزی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش نامناسب موبایل در محورهای مواصلاتی کردستان همچنان پابرجاست

پوشش نامناسب موبایل در محورهای مواصلاتی کردستان همچنان پابرجاست