مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 17:402023-02-26اجتماعي

ساحل مروارید نکا چشم انتظار مهمانان بهار


ساحل دریای مروارید واقع در بخش مرکزی، مسیر منطقه ویژه گردشگری کوهسارکنده، سد گلورد و پارک جنگلی قرمرض با فاصله زمانی بسیار کوتاه و مناسبی که نسبت به شهر دارند، - بسیار گردشگر پذیر و مورد استقبال هستند صدای قدم های نوروز نزدیک است و نخستین دغدغه مسافران نوروزی، پیدا کردن گزینه مناسب برای سفر و گردشگری لذت بخش خواهد بود.

شهرستان نکا واقع در شرق استان مازندران با بهره مند بودن از ساحل زیبای دریا، دشت های سرسبز و خرم، مناطق جنگلی و کوهستانی بکر، مقصد گردشگری مناسبی برای مسافران نوروزی است.

امید داداشیان کارشناس حوزه گردشگری استان مازندران در گفت وگو با خبرنگار ایسنا درمعرفی بیشتر جاذبه های گردشگری شهرستان نکا، اظهار کرد: شهرستان نکا دارای حدود 129 روستا است که نیمی از آنها در منطقه هزار جریب و نیمی دیگر در بخش مرکزی و دشت های آن واقع هستند.

وی با بیان اینکه روستاهای منطقه هزار جریب دارای آب و هوای مطبوع، طبیعت زیبا و بکر گردشگری از جاذبه های دیدنی استان و حتی کشور محسوب می شوند، افزود: پنج روستای هدف و مقصد گردشگری شهرستان نکا در سال 1398 به ثبت رسیده است.

داداشیان یادآورشد: روستاهای ارم، استخرپشت، سفید کوه، فریمک دارای مزیت های گردشگری شهرستان نکا هستند که به دلیل بکر بودن آنها مقصد گردشگری مناسبی در ایام نوروز محسوب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساحل مروارید نکا چشم انتظار مهمانان بهار

ساحل مروارید نکا چشم انتظار مهمانان بهار