مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 17:352023-02-26سياسي

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث ناکامی دشمنان می شود


ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سبب ناکام شدن دشمنان در اهداف خود می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده بعد از ظهر یکشنبه در آیین تجلیل از جانبازان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: جانبازان و ایثارگران نقش مهم و برجسته ای را در دوران دفاع مقدس داشته اند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: ایثارگران در همه سطوح اعم از خانواده معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و پیشکسوتان مایه عزت و افتخار نظام اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس با تاسی از سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش از جمله حضرت ابوالفضل علیه السلام ایثارگری کردند گفت: جانبازان، شهدای زنده دوران دفاع مقدس محسوب می شوند و مایه افتخار جامعه هستند.

محمدی زاده با بیان اینکه جانبازان سند عزت و اقتدار انقلاب اسلامی هستند افزود: جانبازان در دوران دفاع مقدس، مردانه در برابر دشمنان ایستادند و سلامتی خود را فدای میهن اسلامی کردند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سبب ناکام شدن دشمنان در اهداف خود می شود، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهیدان و ایثارگری جانبازان و رزمندگان است و باید به نحو شایسته ای نسبت به تکریم جانبازان توجه ویژه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث ناکامی دشمنان می شود

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث ناکامی دشمنان می شود