مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 17:352023-02-26اجتماعي

گلستان به شبکه اطفای حریق مجهز شد/ کاهش سطح آتش سوزی ها


مدیرکل محیط زیست استان گلستان از ایجاد شبکه اطفای حریق در مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان خبر داد.

- محمدرضا کنعانی عصر امروز یکشنبه 7 اسفند در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه های اداره کل محیط زیست گلستان برای حفظ و حراست از جنگل های مناطق تحت پوشش این سازمان اظهار کرد: در مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان گلستان دو عامل حریق و شیوع آفات و بیماری ها عرصه های جنگلی ما را تهدید می کند.

وی ادامه داد: در عرصه های جنگلی برای شناسایی آفات و بیماری ها، مطالعه ای با مشارکت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در عرصه های جنگلی انجام شده و نقشه پهنه بندی آفات و بیماری ها احصا شده و در هر پهنه اقدامات احیایی مشخص شده که عملیات اجرایی آن نیز امسال در پارک ملی گلستان انجام خواهد شد.

مدیرکل محیط زیست استان گلستان با اشاره به اینکه در پیشگیری و مقابله با حریق نیز توسعه شبکه اطفای حریق در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: از محل سفر استانی رییس جمهور 10 میلیارد تومان اعتبار به محیط زیست تخصیص پیدا کرد که با این اعتبار توانستیم شبکه اطفای حریق را در مناطق تحت مدیریت ایجاد کنیم.

کنعانی با تأکید بر اینکه بهره گیری از ظرفیت جوامع محلی به ویژه نیروهای بسیج در حفاظت از عرصه های جنگلی تحت مدیریت محیط زیست به ما کمک زیادی کرد، خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان به شبکه اطفای حریق مجهز شد/ کاهش سطح آتش سوزی ها

گلستان به شبکه اطفای حریق مجهز شد/ کاهش سطح آتش سوزی ها