مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 17:302023-02-26حوادث

از دستگیری موبایل قاپ حرفه ای تا کشف داروی قاچاق


پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آن ها را مرور می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ظرف دیروز و امروز و در نقاط مختلف شهر تهران، حوادثی رخ داده است که در این بسته خبری آنها را مرور می کنیم.

سرهنگ پیمان لطیفی، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو در حال سرقت خبر داد و گفت: عوامل عملیات کلانتری ولیعصر (عج) در حین گشت زنی در سطح حوزه مشاهده کردند که فردی که دارای سابقه سرقت بوده در حال تخریب درب یک دستگاه خودرو به قصد سرقت بردن آن است که متهم به محض دیدن مأموران از محل متواری شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: عوامل عملیات کلانتری بلافاصله جهت دستگیری متهم وارد عمل شده که بعد از حدوداً 10 دقیقه تعقیب و گریز به صورت پیاده متهم را با ایجاد طرح مهار پلیسی دستگیر و به کلانتری دلالت می شود.

وی افزود: متهم با تحقیقات فنی پلیسی و با توجه به ادله و مدارک موجود به بزه انتسابی خود معترف شد و با توجه به اعترافات متهم, شاکی شناسایی و به کلانتری مراجعه کرد.

لطیفی با بیان اینکه از منزل متهم چندین جعبه ابزار، زنجیر چرخ و 18 عدد عینک آفتابی کشف شد، گفت: متهم در خصوص سرقت دارای شش مورد سابقه و تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری موبایل قاپ حرفه ای تا کشف داروی قاچاق

از دستگیری موبایل قاپ حرفه ای تا کشف داروی قاچاق