مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 17:152023-02-26اجتماعي

350مدرسه حاشیه راه ها در استان بوشهر ایمن سازی شد


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از ایمن سازی 350 مدرسه حاشیه راه ها با هدف ارتقای ایمنی تردد دانش آموزان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی شهابی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبر نگاران اظهار داشت: ایمن سازی در بعد آموزش از سال 83 و در بعد فیزیکی از سال 86 اجرا شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اشاره به اهداف اجرای طرح ایمن سازی مدارس واقع در حاشیه راه ها عنوان کرد: این طرح با هدف آشنایی دانش آموزان مدارسی که در حاشیه جاده های استان قرارگرفته است با مسائل ایمنی عبور و مرور و خطرات تصادفات توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با همکاری پلیس راه و آموزش و پرورش هرساله برگزار می شود.

شهابی افزود: کودکان به دلیل ناآگاهی، هیجانی بودن و از نظر جسمی، آسیب پذیر ترین کاربران جاده ای محسوب می شوند که باید با قوانین ایمنی عبور و مرور و نکات ابتدایی ترافیکی آشنایی پیدا کنند تا از حوادث به دور بمانند.

فرهنگ سازی مسائل ترافیکی وی گفت: بهترین سنین برای فرهنگ سازی مسائل ترافیکی دوران کودکی می باشد که می تواند زمینه ساز آینده ای ایمن برای جامعه باشد.

وی عنوان کرد: در بخش ایمن سازی آموزشی (فرهنگی) این طرح در سال جاری برای 20 مدرسه و بیش از هزار نفر دانش آموز اجرا و ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350مدرسه حاشیه راه ها در استان بوشهر ایمن سازی شد

350مدرسه حاشیه راه ها در استان بوشهر ایمن سازی شد