مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 17:102023-02-26فرهنگي

وزیر فرهنگ: حمایت از حوزه مد و لباس باید از حالت نمایشی خارج شود


وزیر فرهنگ می گوید که با توجه به تنوع پوشش در مناطق مختلف ایران باید تنوع پوشش اقلیمی اقوام را به رسمیت بشناسیم و فضای لازم را برای گسترش فرهنگ پوشش اقوام فراهم کنیم.

- وزیر فرهنگ می گوید که با توجه به تنوع پوشش در مناطق مختلف ایران باید تنوع پوشش اقلیمی اقوام را به رسمیت بشناسیم و فضای لازم را برای گسترش فرهنگ پوشش اقوام فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ امروز شنبه ششم اسفند ماه در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوره جشنواره مد و لباس فجر که با حضور اعضای شورای سیاستگذاری و سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی در محل وزارتخانه برگزار شد، گفت: طی یک سال و نیم اخیر رویکردهای خوبی در ارتقای کیفی مساله پوشش داشته ایم اما در حوزه اقدامات باید بیش از گذشته تلاش کرد و در این راستا می بایست مجموعه ای از دستگاه ها با همیاری یکدیگر اتفاق مهمی را در حوزه مد و لباس رقم بزنند.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی داعیه تمدن سازی دارد، گفت: یکی از وجوه بارز تمدن سازی انقلاب اسلامی این حوزه است و تاریخ غنی ایران عزیز و تنوع پوششی در مناطق کشور، کمک اصلی در پیشبرد سیاست های حوزه مد و لباس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ: حمایت از حوزه مد و لباس باید از حالت نمایشی خارج شود

وزیر فرهنگ: حمایت از حوزه مد و لباس باید از حالت نمایشی خارج شود