مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 16:452023-02-26سياسي

یادواره شهدای هرمزگانی عملیات خیبر برگزار شد +عکس


یادواره شهدای عملیات غرور آفرین خیبر و شهدای استان هرمزگان با محوریت سردارشهید موسی درویشی باحضور 120 نفر از ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در یادمان شهدای والفجر هشت اروند کنار خوزستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار هدایت اله امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان امروز در این مراسم یادواره شهدای هرمزگانی عملیات خیبر اظهار کرد: شهید موسی درویشی اقدام مجاهدانه ای را در این عملیات انجام داد و سعی کردند تا با همراهی رزمندگان لشکر 41ثارالله افتخاری ماندگار خلق کنند.

وی افزود: عملیات خیبر یکی از عملیات هایی بود که رزمندگان استان هرمزگان به ویژه مردم جزیره هرمز با فرماندهی شهید موسی درویشی در آن نقش ویژه و کلیدی ایفا کردند و فرماندهی و مدیریت بخش دریایی عملیات خیبر را عهده دار بودند.

  جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اظهار کرد: مجاهدت رزمندگان در عملیات خیبر و بدر به لحاظ وسعت منطقه ای و شرایط خاص آن بی نظیر بود.

سردار امیری گفت: امروز اگر نام جمهوری اسلامی با عزت و افتخار در تمام عالم می درخشد مرهون صبر، استقامت و ایثار و فداکاری جانبازان و ایثارگران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای هرمزگانی عملیات خیبر برگزار شد +عکس

یادواره شهدای هرمزگانی عملیات خیبر برگزار شد +عکس