مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 16:402023-02-26حوادث

مرگ راننده ال نود در اثر برخورد شدید با وانت پیکان


رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از دویدن راننده خودروی ال نود در عرض بزرگراه و برخورد یک دستگاه وانت با وی خبر داد و گفت: در این حادثه راننده خودروی ال نود در صحنه تصادف فوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ رابعه جوانبخت از مرگ عابر پیاده در پی دویدن در عرض بزرگراه و در اثر برخورد با خودرو خبر داد و گفت: در ساعت 22:55 شب گذشته در مسیر بزرگراه یاسینی به جنوب بعد از زین الدین راننده یک دستگاه سواری ال نود به همراه یک سرنشین در این محل توقف کرده و راننده آن در عرض بزرگراه و در لاین سوم اقدام به دویدن می کند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در این هنگام یک دستگاه وانت پیکان از همه جا بی خبر که در این مسیر در حال تردد بوده خود را مقابل این عابر پیاده می بیند و چون دیگر فرصتی برای عکس العمل نداشته به شدت با وی برخورد کرده که متأسفانه منجر به فوت راننده ال نود در لاین سوم این مسیر می شود.

وی ادامه داد: بنا بر ماده قانونی: (نقض ماده 215 بند ت آیین نامه راهور عبور غیر مجاز از عرض بزرگراه) تردد عابرین در معابر بزرگراهی ممنوع است و توصیه می شود عابرین پیاده هیچگاه عرض بزرگراه را برای ترددهای خود انتخاب نکند و همیشه از پل های عابر پیاده جهت تردد استفاده کند؛ چرا که تردد عابرین در عرض بزرگراه و حضور آن ها در این گونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ راننده ال نود در اثر برخورد شدید با وانت پیکان

مرگ راننده ال نود در اثر برخورد شدید با وانت پیکان