مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-26سياسي

خیریه ها بازوی دولت برای کمک به نیازمندان هستند


مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها گفت: خیریه ها بازوی دولت در کمک به نیازمندان هستند و بر این اساس با نهادهایی مانند بهزیستی و کمیته امداد همکاری داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، فاطمه چوپانی با اشاره به اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان اصفهانی طی مراسمی که در گلستان شهدای اصفهان با اشاره اینکه آبشار عاطفه ها نهاد بین المللی و کاملاً مردمی با مجوز وزارت کشور است، اظهار کرد: پس از 22 سال از تأسیس این بنیاد، بیش از 950 نمایندگی در سطح کشور با یک میلیون و 320 هزار خیر در ایران با ما همکاری دارند؛ 450 هزار نفر تحت حمایت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها قرار دارند و 12 هزار و 500 نفر پرسنل که اغلب از بانوان جهادی هستند نیز با این خیریه همکاری می کنند.

وی افزود: فقرزدایی در کل کشور و کمک به خانواده های ایتام، زنان سرپرست خانوار، اشتغال و کارآفرینی، حمایت از نخبگان تحصیلی، زوج های جوان (کمک در راستای تهیه جهیزیه و مشاوره ازدواج) و فرزندآوری و فرزندپروری صحیح است.

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها استان اصفهان را از استان های برتر ایران در راستای کمک به نیازمندان برشمرد و گفت: اعتمادسازی و شفاف سازی عملکرد خیریه از مهمترین بخش های کار بنیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیریه ها بازوی دولت برای کمک به نیازمندان هستند

خیریه ها بازوی دولت برای کمک به نیازمندان هستند