مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:502023-02-26اقتصادي

هفته آگاهی از مغز برگزار می شود


هفته آگاهی از مغز با هدف افزایش سرمایه شناختی و با شعار تحصیل، پژوهش و اشتغال در علوم اعصاب  و شناختی از روز گذشته به مدت یک هفته آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی، دکتر سید محمد مهدوی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی به مناسبت هفته آگاهی از مغز، رونق بازار کسب و کار و طراحی و تولید محصولات فنآورانه شناختی در سطح جامعه را مهم دانست و بر حمایت این ستاد از کارآفرینان حوزه های علوم شناختی تاکید کرد.

همچنین دکتر محمدتقی جغتایی مشاور عالی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در امور آموزش با بیان جایگاه کنونی کشورمان در حوزه علوم اعصاب و دانش شناختی در دنیا، گفت: هفته آگاهی از مغز با هدف افزایش سرمایه های شناختی جامعه ایرانی و ارتقای سطح آگاهی از مغز برای هشتمین سال متوالی بطور گسترده در سراسر کشور برگزار می شود.

دکتر مجید نیلی مشاور عالی ستاد نیز در خصوص برقراری پیوندها میان دنیای علوم مهندسی، علوم اعصاب و علوم پزشکی سخنانی ایراد و توسعه دانش و علوم شناختی و تقویت همکاری مشترک میان رشته ای و پژوهشی بین رشته ای را حائز اهمیت دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته آگاهی از مغز برگزار می شود

هفته آگاهی از مغز برگزار می شود