مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:402023-02-26سياسي

استاندار گیلان: اختصاص بودجه پژوهشی به بخش های دیگر پذیرفتنی نیست


نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به ضرورت توجه به تحقیق و پژوهش و موضوع اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه ها به امور پژوهشی گفت: 100 درصد این تخصیص محقق و ریالی از بودجه پژوهشی نباید برای کارهای دیگر هزینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی  ظهر امروز در آیین افتتاحیه سومین دوره رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت حضرت امام زین العابدین(ع) و ابراز خرسندی از حضور در جمع بانشاط و پرشور دانشجویان، اظهار کرد: به دانشجویان در دانشگاه ها باید فرصت داده و بستری را برای آنان فراهم کرد تا بتوانند با به کارگیری فکر و اندیشه شان، نوآوری داشته باشند ازاین رو باید به این مهم توجه جدی شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به تحقیق و پژوهش و موضوع اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه ها به امور پژوهشی گفت: این مهم 100 درصد باید محقق شود و حتی یک ریال از بودجه پژوهشی نباید برای کارهای دیگر هزینه شود.

به گفته نماینده عالی دولت در گیلان علاوه بر اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه ها به امور پژوهشی، در صورت نیاز بودجه و اعتبار در نظر گرفته می شود و این اختیار وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: اختصاص بودجه پژوهشی به بخش های دیگر پذیرفتنی نیست

استاندار گیلان: اختصاص بودجه پژوهشی به بخش های دیگر پذیرفتنی نیست