مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:402023-02-26سياسي

در صدد ارائه خدمات الکترونیک قضایی به صورت 24 ساعت هستیم


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در صددیم که با کاهش مراجعات حضوری امکان ارائه خدمات الکترونیک در 24 ساعت شبانه روز و در پهنای کره زمین را فراهم سازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد میرکاظمی رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جریان برگزاری نشست شورای قضایی استان هرمزگان گفت: سفر ما به هرمزگان متفاوت از دیگر استان ها است و این موضوع ناشی از اتفاقات خوبی است که در این استان افتاده است.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه تأکید کرد: سفرهای ما به استان های مختلف بر اساس حروف الفبا صورت می گیرد و با توجه به این موضوع باید به عنوان آخرین سفر به هرمزگان می آمدیم، اما از آنجا که استان هرمزگان بر اساس آمار در همه شاخص های ارائه خدمات الکترونیک قضایی، رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است، با انجام این سفر قصد داریم ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده از تجربیات این استان استفاده نماییم.

وی خاطرنشان کرد: ما در این سفر بیشتر از آن که به دنبال حل مشکلات باشیم، خواستار استفاده از تجربیات موفقی هستیم که در استان هرمزگان رقم خورده است.

میرکاظمی با اشاره به اینکه نشست ما با مسئولان قضایی هرمزگان اولین نشستی است که طی سفرهایمان به استان های مختلف در جریان برگزاری آن، پیشنهادهایی کاربردی در حوزه فناوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صدد ارائه خدمات الکترونیک قضایی به صورت 24 ساعت هستیم

در صدد ارائه خدمات الکترونیک قضایی به صورت 24 ساعت هستیم