مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:252023-02-26اقتصادي

تخلف آتا از آیین نامه حقوق مسافر؟


پرواز نجف به تهران هواپیمایی آتا در حالی با تاخیر بیش از 16 ساعت مواجه شده بود که مطابق آیین نامه حقوق مسافر، باید یک برابر هزینه بلیت به عنوان غرامت به مسافر پرداخته شود؛ - پرواز نجف به تهران هواپیمایی آتا در حالی با تاخیر بیش از 16 ساعت مواجه شده بود که مطابق آیین نامه حقوق مسافر، باید یک برابر هزینه بلیت به عنوان غرامت به مسافر پرداخته شود؛ اما اکنون آتا اعلام کرده بنا دارد تنها 30 درصد بهای بلیت را بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته گذشته و پس از ، در صورت تأخیر بالای پنج ساعت علاوه بر اینکه هزینه اقامت در هتل، بر عهده شرکت هواپیمایی است، ایرلاین باید علاوه بر اطلاع رسانی صحیح به مسافران و ارائه بلیت مشابه در اولین فرصت، نسبت به پرداخت غرامت یک برابر بلیت اقدام کند.

با توجه به این موضوع، پرواز نجف به تهران آتا هم ملزم به پرداخت این جریمه خواهد بود و این جریمه هم یک برابر پرداخت بلیت است؛ با وجود این، یکی از مسافران آتا به ایسنا خبر داد که این شرکت بنا دارد تنها 30 درصد هزینه بلیت را به عنوان غرامت پرداخت کند.

جلال افصحی - مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا- در این زمینه به ایسنا گفت که موضوع در حال پیگیری است؛ با وجود این هنوز خبری در خصوص پرداخت غرامت مطابق با آیین نامه حقوق مسافر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف آتا از آیین نامه حقوق مسافر؟

تخلف آتا از آیین نامه حقوق مسافر؟