مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-26پزشكي

اروندکنار صاحب پزشک متخصص شد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با پیگیری های صورت گرفته برای نخستین بار پزشکان متخصص برای فعالیت در بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار تخصیص داده شد.

- آبادان- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با پیگیری های صورت گرفته برای نخستین بار پزشکان متخصص برای فعالیت در بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار تخصیص داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد صالحی ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: بعد از ساخت پروژه ها کار تکمیل تجهیزات پزشکی و نیروهای انسانی با حوزه درمان است.

وی در همین خصوص گفت: در سال جاری بالغ بر 50 پزشک فوق تخصص و متخصص در منطقه جنوب غرب خوزستان جذب شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: برای اولین بار برای اروندکنار به صورت خاص پزشکان متخصص تخصیص داده شد و این تخصیص در رشته هایی مثل بیهوشی، زنان و زایمان، اطفال و رادیولوژی بود.

وی ادامه داد: با توجه به این تخصیص های یادشده، بخش هایی مثل داخلی، اطفال، سی سی یو و درمانگاه در بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار فعال شدند.

دکتر صالحی اظهار کرد: مرکز درمان ناباروری در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد، ضمن اینکه بخش گردشگری سلامت برای درمان برای نخستین بار در آبادان شروع به کار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروندکنار صاحب پزشک متخصص شد

اروندکنار صاحب پزشک متخصص شد