مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 15:002023-02-26اجتماعي

امکانات رفاهی برای گردشگران در آذربایجان غربی تقویت شود


معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: در محدوده شهرها و پارک های شهری نیز لازم است تا امکانات رفاهی برای گردشگران تدارک دیده و تقویت شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: در محدوده شهرها و پارک های شهری نیز لازم است تا امکانات رفاهی برای گردشگران تدارک دیده و تقویت شود.

یاسر رهبردین 7 اسفندماه در جلسه خدمات سفرهای نوروزی برطرف کردن نواقص جاده ای، به روزرسانی اطلاعات سفر، تنظیف و آماده سازی مکان های تاریخی و طبیعی، راه اندازی اتوبوس گردشگری، نظارت بر تاسیسات گردشگری، نمازخانه ها و جایگاه های سوخت بین راهی را مورد تأکید قرار داد و افزود: در کنار تقویت امکانات برای گردشگران، کاهش تصادفات در سفرهای نوروزی جزو اولویت های اساسی بشمار می رود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اهتمام بین بخشی برای استقبال شایسته از مسافران نوروزی یک امر ضروری است، گفت: استان ظرفیت های منحصربفردی برای جذب گردشگر دارد که می طلبد بطور شایسته معرفی شود.

رهبردین ادامه داد: بهره مندی از ظرفیت رسانه ها در معرفی ظرفیت های گردشگری نباید محدود به ایام پایانی سال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی خاطرنشان کرد: به همت دولت مردمی توسعه خوبی در توسعه و ساماندهی محورهای مواصلاتی استان رخ داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات رفاهی برای گردشگران در آذربایجان غربی تقویت شود

امکانات رفاهی برای گردشگران در آذربایجان غربی تقویت شود