مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 14:502023-02-26سياسي

حضور فرماندهان سپاه در مصلای مکی رسانه های دشمن را به تکاپو انداخت


معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه گفت: روز پاسدار جمعی از فرماندهان سپاه در مصلی اهل سنت زاهدان وارد شدند، روز پاسدار را به مردم تبریک گفتند این اتفاق رسانه های خارجی را به تکاپو انداخت چرا که قریب به پنج ماه یعنی 150 روز ‏تبلیغ آنها بر بادرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار علی خلیل آبادی در نشست هم اندیشی با جمعی از اصحاب رسانه با ‏بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی رسالت محور و الگوی آن حضرت سیدالشهدا (ع) است، ‏بیان کرد: انقلاب اسلامی موهبت الهی است که خداوند به مردم عطا کرد و پس از سال ها مبارزه، کوشش و ‏تلاش در موهبت های الهی کسی نمی تواند خدشه به آن وارد کند.

‏ وی افزود: در عین اینکه انقلاب باید جلو رونده و پیش رونده باشد برای جلوگیری از آسیب ها و گزندهایی که ‏ممکن است در حرکت انقلاب خلل ایجاد کند امام دستور تشکیل سپاه پاسداران را دادند، سپاه پاسداران ‏برای حفاظت و دفاع از دستاوردها و آرمان های انقلاب جان می دهد، ما حافظ انقلاب هستیم و به رسالت خود ‏عمل می کنیم و افتخار نوکری مردم را داریم.

‏ معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه با بیان اینکه در اجرای اهدافی که به سپاه تکلیف شده ‏به تاسی از حضرت ابوالفضل العباس (ع) که دو ویژگی مهم صدق و وفاداری دارند و همه مردم به آن باور ‏


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فرماندهان سپاه در مصلای مکی رسانه های دشمن را به تکاپو انداخت

حضور فرماندهان سپاه در مصلای مکی رسانه های دشمن را به تکاپو انداخت