مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-26اجتماعي

هدایت تحصیلی به متوسطه اول می رود


مدیرکل آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش از انتقال هدایت تحصیلی از معاونت پرورشی به متوسطه اول در روزهای آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حمید یزدانی مدیرکل آموزش متوسطه اول در جمع خبرنگاران، درباره هدایت تحصیلی، اظهار کرد: این موضوع در معاونت پرورشی اتفاق می افتد نه معاونت آموزش متوسطه و اعظم کار آنجاست.

وی ادامه : وزیر آموزش و پرورش از ابتدای حضور در وزارت آموزش و پرورش یکی از دغدغه هایش همین بود که هدایت تحصیلی توسط معلمان این دوره اتفاق بیفتد.

به جهت اینکه معلمان 30 ساعت از این آموزش ها را با دانش آموزان ارتباط دارند و مشاورین حداقل زمان را با دانش آموزان ارتباط دارند پس یک معلم ریاضی توانایی دانش آموزان را بهتر می تواند متوجه شود تا به کدام شاخه برود.

یزدانی اضافه کرد: لذا این موضوع را در دستور کار قرار دادیم و بررسی های همه جانبه را انحام دادند و ان شاءالله در روزهای آتی این اتفاق بیفتد و بتوانیم هدایت تحصیلی را با مشارکت معلمان در دوره متوسطه اول پیگیری کنیم که کل این مسؤولیت به دفتر متوسطه اول واگذار خواهد شد و در دستور  کار ما قرار می گیرد.

وی ادامه داد: سه مأموریت شامل هویت یابی، استعداد یابی و هدایت تحصیلی داریم که یک خطا در ابتدای تغییر نظام در سال 90 صورت گرفت و هدایت تحصیلی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت تحصیلی به متوسطه اول می رود

هدایت تحصیلی به متوسطه اول می رود