مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 14:102023-02-26دانش

چشم انداز سه ساله وزارت علوم در حوزه جذب دانشجویان خارجی اعلام شد


رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از برنامه این وزارتخانه برای جذب 250 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه های داخلی تا سال 1404 خبر داد و گفت: برنامه های خوبی در این زمینه تدارک و به دانشگاه ها ابلاغ کرده ایم و معتقد هستیم دانشگاه های داخل ظرفیت جذب این آمار .

- رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از برنامه این وزارتخانه برای جذب 250 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه های داخلی تا سال 1404 خبر داد و گفت: برنامه های خوبی در این زمینه تدارک و به دانشگاه ها ابلاغ کرده ایم و معتقد هستیم دانشگاه های داخل ظرفیت جذب این آمار دانشجوی خارجی را در حوزه های مختلف دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم داداش پور در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان و نخستین جشنواره جذب دانشجویان بین المللی در ایران، که امروز در سازمان دانشجویان وزارت علوم برگزار شد به سه جشنواره دانشجویی این سازمان اشاره کرد و گفت: ما در حوزه سیاستگذاری نیازمند کار ترویجی، گفتمان سازی و برجسته سازی یک سری مفاهیم، سیاست ها و ساز و کارها در حیطه های مورد توجه سازمان هستیم.

به این جهت سه حوزه را اعم از جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی ، جشنواره سلامت و جشنواره جذب دانشجویان بین المللی در ایران را که قرار است 15 و 16 اردیبهشت ماه 1402 برگزار شود را جزو اولویت های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز سه ساله وزارت علوم در حوزه جذب دانشجویان خارجی اعلام شد

چشم انداز سه ساله وزارت علوم در حوزه جذب دانشجویان خارجی اعلام شد