مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 14:002023-02-26اقتصادي

اضافه شدن 92 مدرسه به فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد طی امسال


مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مهر ماه 1401 تاکنون 92 مدرسه به فضاهای آموزشی این استان اضافه شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مهر ماه 1401 تاکنون 92 مدرسه به فضاهای آموزشی این استان اضافه شده است.

سید رضا حسینی نیک روز چهارشنبه هفتم اسفند ماه 1401 در نشست خبری با خبرنگاران افزود: این تعداد مدرسه در نقاط مختلف استان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان ساخته، تکمیل و تحویل شده اند.

وی اظهار کرد: 36 مدرسه کانکسی مستقل بالای 10 دانش آموز و بدون معارض استان کهگیلویه و بویراحمد در حال جمع آوری هستند که تا کنون 35 مدرسه تحویل آموزش و پرورش شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مهر ماه سال 1402 هیچ مدرسه کانکسی بالای 10 نفر بدون معارض در استان نخواهیم داشت.

حسینی با اشاره به کذب بودن سرانه فضای آموزشی به نام استان کهگیلویه و بویراحمد در کشور تصریح کرد: سرانه آموزشی این استان 8.

3 متر مربع به ازای هر دانش آموز ثبت شده است در حالی که سرانه واقعی این استان حدود پنج متر مربع و در شهرستان بویراحمد سه متر است بطوریکه هم اکنون در شهرستان بویراحمد با بحران فضای آموزشی مواجهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 92 مدرسه به فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد طی امسال

اضافه شدن 92 مدرسه به فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد طی امسال