مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:552023-02-26فرهنگي

نمایشگاه مد و لباس اسلامی در خراسان شمالی برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری رویداد بزرگ مد و لباس اسلامی در قالب نمایشگاه از دهم اسفندماه به مدت 3 روز در هتل داریوش بجنورد خبرداد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری رویداد بزرگ مد و لباس اسلامی در قالب نمایشگاه از دهم اسفندماه به مدت 3 روز در هتل داریوش بجنورد خبرداد.

تقی صادقی در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: اولین و خاص ترین رویداد بزرگ مد و لباس با تأکید بر حوزه عفاف و حجاب به همت کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مؤسسه شهر راز، استانداری خراسان شمالی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی پنجمین استان میزبان این رویداد مهم فرهنگی است، افزود: نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی از دهم تا دوازدهم اسفندماه به مدت 3 روز در هتل داریوش بجنورد فعال می شود.

صادقی با اشاره به اینکه در این رویداد 120 تولید کننده و طراح لباس مطرح کشوری حضور خواهند یافت، اظهار کرد: 80 درصد محصولات ارائه شده در این نمایشگاه شامل لباس های اجتماعی و حوزه عفیفانه می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه جذب نمایندگی برندهای معتبر در استان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می رود، گفت: 15 نفر از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مد و لباس اسلامی در خراسان شمالی برگزار می شود

نمایشگاه مد و لباس اسلامی در خراسان شمالی برگزار می شود