مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:502023-02-26سياسي

مطالبه وجه و حصروراثت، بیشترین خدمات حقوقی درخواستی مددجویان


رییس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران از بهره مندی بیش از 3000 مددجوی تحت حمایت از خدمات حقوقی توسط وکلای نیکوکار در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

- رییس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران اعلام کرد مطالبه وجه و حصروراثت، بیشترین خدمات حقوقی درخواستی مددجویان رییس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران از بهره مندی بیش از 3000 مددجوی تحت حمایت از خدمات حقوقی توسط وکلای نیکوکار در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی اله محمدی با تبریک روز وکیل مدافع از ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد، اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های کمیته امداد برای ارائه خدمت به مددجویان تحت حمایت ارائه مشاوره و خدمات حقوقی و قضایی است.

رییس اداره حقوقی و امور نماینگان کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در 9 ماهه سال جاری چهار میز حقوقی در سطح استان تهران برپا شده است، افزود: 28 وکیل نیکوکار با کمیته امداد در استان تهران همکاری دارند و در همین مدت زمان بالغ بر 3200 مددجو از خدمات حقوقی رایگان ارائه شده توسط وکلای نیکوکار بهره مند شده اند.

وی، تصریح کرد: این خدمات شامل مشاوره حقوقی و تنظیم اظهارنامه، شکواییه، دادخواست، لایحه شرکت در جلسات دادگستری و اعلام وکالت در پرونده های قضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه وجه و حصروراثت، بیشترین خدمات حقوقی درخواستی مددجویان

مطالبه وجه و حصروراثت، بیشترین خدمات حقوقی درخواستی مددجویان