مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 13:462023-02-26سياسي

آزادی 70 زندانی محکوم به قصاص در سیستان و بلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا صبح امروز در کارگروه صلح در پرونده های قتل استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تبیین و نهادینه سازی فرهنگ صلح و سازش و مصالحه  منجر به ایجاد آرامش در جامعه می شود  و در واقع می تواند اثرات بسیار مثبتی به ارمغان آورد زیرا که  با گذشت شاکی و اولیای دم، مشکلات به وجود آمده بین طرفین راحت حل و فصل و ختم به خیر می شود.

وی افزود: آمار استان سیستان و بلوچستان در این زمینه بسیار قابل توجه است و اثرات و نتایج بلندمدتی را به دنبال خواهد داشت و  خداوند متعال برکات آن را در زندگی دنیوی و اخروی  نمایان می کند.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان  با تاکید بر اینکه ،  باید  افراد مجرم  بدانند هزینه ارتکاب جرم سنگین است، گفت:  باید برای ورود به پرونده های قتل مولفه های خاص استان نظیر هم مرز بودن با کشورهای مجاور، مباحث فرهنگی  و غیره را ریشه یابی و برای آنها راه حل تدبیر کرد که نیازمند ورود و تلاش همه افراد تاثیر گذار در این زمینه است.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان  با اشاره به اینکه شیوه نامه جدید اخذ رضایت در پرونده های قتل توسط معاون رییس قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور  در ابتدای سال 1401، برای پیگیری صلح در پرونده های قتل تدوین شد گفت:  در راستای اجرای دقیق ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 70 زندانی محکوم به قصاص در سیستان و بلوچستان

آزادی 70 زندانی محکوم به قصاص در سیستان و بلوچستان